Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeI tak uważam ,że to wina motocyklisty.Nie widział niczego podejrzanego w fakcie,że kierowca busa zjeżdżając na prawy pas,miał włączony lewy kierunkowskaz? To właśnie gdyby kierowca busa najpierw,włączył prawy kierunkowskaz,kierowca motocykla pomyślałby tym bardziej,że zmienia pas ruchu na prawy,i zacząłby tym bardziej ochocze wyprzedzanie po lewej stronie... To raz,a dwa...bus to nie osobówka,często trzeba wziąć szerszy promień skrętu,aby się wyrobić w zakręcie.Ciekaw jestem też ,co byś napisał,gdyby skręcała tam ciężarówka...w ich przypadku narzucanie sobie sąsiedniego pasa ruchu przy skręcie,zawracaniu-jest standardem.
OdpowiedzA od kąd w lewo skreca sie ze srodkowego pasa?jak wie że nie może skrecic zgodnie z przepisami to tam nie skreca albo robi to w bezpieczny sposob
OdpowiedzA od kąd w lewo skreca sie ze srodkowego pasa?
Odpowiedz